Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ICS-a моля помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За кой модул говориш? Ако е този вдясно от таблото с предпазителите, това е клюкарката и от нея захранвене за ICS-а не се подава. Добре е на буксите на ICS-а да се премери на всички пинове на които се подават +12 V в момент в който спира да работи, дали захранващото напрежение е налице. Ако има някъде лоша електрическа връзка, при повишаване на захранващото напрежение от 12 на 14, съответната лоша връзка може да прекъсва заради по-големият протичащ ток.


    Тук са означени пиновете на които трябва да има нормално захранване. Мери и тези, които са връзка към шаси.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:34.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      На пин 4 от картинка която си ми постнал имам директно напрежението от алтернатора когато е запален автомобила и акумулатоното когато не е (14.1/12.8 ). Напреженията на черната и зелената букси минават ли през стабилизация или отново се подават директно? Имах предвид същият модул който е в дясно на предпазителите които така като го гледам формира 12 волта за различни консуматори но казваш че ICS-a не е сред тях тогава кой формира стабилни 12 волта за него ?
      Last edited by Zaks76; d.m.y г., 17:51.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Zaks76 Покажи съобщение
        На пин 4 от картинка която си ми постнал имам директно напрежението от алтернатора когато е запален автомобила и акумулатоното когато не е (14.1/12.8 ). Напреженията на черната и зелената букси минават ли през стабилизация или отново се подават директно? Имах предвид същият модул който е в дясно на предпазителите които така като го гледам формира 12 волта за различни консуматори но казваш че ICS-a не е сред тях тогава кой формира стабилни 12 волта за него ?
        На всички означени пинове на ICS - а се подава едно и също захранващо напрежение и следователно трябва навсякъде да се измери еднакво. Няма външен стабилизатор на напрежение за ICS-а. Той трабва да си работи нормално при захранващо напрежение в нормалните за ел инсталацията на колата граници.

        Ролята на въпросния модул до таблото (клюкарката) не е да стабилизира захранващото напрежение за различни консуматори а да следи изправността на тези консуматори като следи тока през тях. Става въпрос за консуматори от осветителната система на колата (габарити, стопове, фарове...........)
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:59.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Благодаря, остава да измеря и да видим

          Comment


          • #20
            Напреженията са си там, непропадащи и постоянни, както и проблемът ми също си стои . Някакви други идеи ?

            Comment


            • #21
              Здравейте, колеги!
              Използвам темата на колегата защото е с подходящо заглавие и не си струва да правя нова, тъй като и аз имам проблем. Значи, той е следният: Алфата ми е 2.4 JTD 140 коня, ако това е от значение за въпроса, който ще поставя в края на поста си. Изгоря ми подсветката на екрана на ICS-а. Намерих друг втора употреба, който е от бензинова кола. Започнах да го слагам, но установих, че куплунгът на колиматика се различава от моя и затова не става да се замени. Започнах да търся друг ICS, който да е със същия куплунг за климатика, но никъде не намирам такъв(черен с 12 крачета) Намирам с бели куплунзи с 14 крачета и черни с 16, но не и като моя, затова вече се отчаях и нвзех да мисля други варианти. Ако взема да ги каращисам двата ICS-а, използвайки горната част от ICS-а на бензиновия автомобил и долната, където е само климатика от моя, дали ще има някакъв проблем за работата на колата, дали въобще може да се направи такава кръстоска, така че всичко да пасне или ще трябва да търся точно ICS от дизелов автомобил и тогава да ги комбинирам, защото вече се отчаях, че никъде не мога да намеря ICS със същия куплунг за климатика, а без климатик кофти?

              Comment


              • #22
                Говориш за буксата на гърба на блока с бутоните?
                Защо не вземеш блока с бутони от твоя ICS? Като гледам схемите са еднакви. Дори не мога да намеря такава с букса, която не е с 14 пина.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Да, говоря за буксата на климатика, заради нея мисля да направя комбинацията, но не знам дали няма да има някакъв проблем с останалата функционалност на колата, тъй като ICS-а е от бензинова кола и там може да има друг инсталиран софтуер. Дали трябва да търся друг ICS от дизелова и тогава да ги комбинирам?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alfonso 166 JTD Покажи съобщение
                    Да, говоря за буксата на климатика, заради нея мисля да направя комбинацията, но не знам дали няма да има някакъв проблем с останалата функционалност на колата, тъй като ICS-а е от бензинова кола и там може да има друг инсталиран софтуер. Дали трябва да търся друг ICS от дизелова и тогава да ги комбинирам?
                    Това, което наричаш "климатик" е само блока с бутони от който се управлява климатика. Самото управление на климатика е друг модул (черна пластмасова кутия, намираща се под ICS-а)

                    Този блок с бутони се сваля лесно от ICS-а. Просто свали твоя блок с бутони и го ползвай него с новия ICS. Мисля, че така ще стане.

                    PS:

                    За да свалиш блока с бутоните трябва да махнеш лицевия пластмасов панел на ICS-а. Блокът с бутоните е вкаран в шейна и излиза лесно.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:09.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Физически ми е ясно как ще стане комплектоването, но остава въпросът дали този ICS от бензиновата кола ще върши работа на моята, която е дизел, съвместим ли е единия с другия или има различен софтуер при двата и няма да ми върши работа?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alfonso 166 JTD Покажи съобщение
                        Физически ми е ясно как ще стане комплектоването, но остава въпросът дали този ICS от бензиновата кола ще върши работа на моята, която е дизел, съвместим ли е единия с другия или има различен софтуер при двата и няма да ми върши работа?
                        Има разлики. Тук колега е писал по въпроса. Определено е най-добре да намериш същия, като твоя.
                        И все пак, ако ти е под ръка въпросния ICS нищо не ти пречи да пробваш. Няма опасност нещо да прецакаш.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          имам алфа 166 JTD 2,4.
                          след откачане на акумулатора не мога да вкарам кода на радиото, защото не ме пуска да избера други цифри освен 3 и 4.
                          моля помогнете ако знаете за какво става дума.

                          Comment


                          • #28
                            Чувал съм че доста алфи имат код четири четворки Да не би да е заради това
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #29
                              кодът е с 4 различни цифри и друг път не съм имал този проблем

                              Comment

                              Working...
                              X